Pust!

Jag antar att man vet att man är småbarnsförälder när man klockan tio på morgonen har tvättat och torkat fyra maskiner tvätt, diskat en maskin disk, bytt två bajsblöjor, administrerat både välling, gröt, mackor och kattmat (kattmat till Hår av hin, ej till bebis), borstat två personers tänder (ej Hår av hins. Då hade jag inte funnits bland er längre), duschat och sminkat en person och klätt på två, tittat på tjugofem avsnitt av Fåret Shaun och tömt två påsar sopor. Det kan ju inte finnas en enda vettig människa som tycker att jag ska behöva åka och jobba till 21.30 ikväll? Nej. Jag tänkte väl det. Då stannar jag hemma och ser på tv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!