Det är vi mot dem!

Varför gör de såhär mot oss? Varför låtsas de att det går när det uppenbarligen inte gör det? Är det dolda kameran? Sitter det småpåvar och fnissar åt oss på sina kontor? Jag menar, "öppnas här"? Ja, visst, jag ska bara rota fram min machete från klädkammaren så att jag har en liten minuskiös chans att eventuellt lyckas öppna min morgonost innan mitt arbetspass hunnit börja och sluta. Varför låtsas de att man lätt ska kunna riva upp förpackningen med enkel fingerkraft? Hört talas om en liten, liten bild av en sax för att symbolisera att en sådan behövs vid öppnandet av er precious ost? Enfaldig står jag där varje gång. "Men det ska gå! Annars hade de ju ritat dit en saxsymbol!"
Enfaldigt var ordet, sa Bull. Och de skiter i saxsymbolen. Jag fortsätter tro. Enfaldig som en ko. Idag kom jag nästan försent till jobbet för att jag "öppnade" ost i fem minuter. Är det såhär vi ska ha det? Va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!