SOV!

Idag har bloggen haft lite paus. Dels för att jag inte varit på humör, då lillfisen natten till idag bestämde sig för att 02.30 var morgon. Efter två och en halv timme lyckades jag övertyga henne om att så inte var fallet, men var då relativt mör själv. Dagen har använts till allmän återhämtning och ikväll bestämde vi oss mycket samstämmigt för att se på film tillsammans istället för att sitta vid varsin dator. Därav inget bloggande alltså.

I fruktan inför ännu ett väldigt, väldigt tidigt uppvaknande inatt går så denna hulda småbarnsmor till sängs och hoppas på att kanske få sova till åtminstone fyra. Hmm? Kanske? Wish me luck! Och, om jag inte sagt det förut, vilket jag är ganska säker på att jag har, men det tål att upprepas: Ni utan småbarn, SOV!

Kommentarer
Postat av: frikadellen

WORD!



...+ städa i lugn och ro, titta på TV, läs böcker, ha ömtåliga kläder på er etc etc...

2012-05-07 @ 10:04:35
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!