Bollen är rund

Jag och maken är okarakteristiska och ser på fotboll. Vi kan ungefär lika mycket om fotboll, jag och maken. Inget alltså. Hittills har det yttrats saker som "Stora handskar", "undrar varför planen är randig" och "det där med offside har väl något att göra med var bollen är och var spelarna är typ?". Det ökar inte precis engagemanget att vi ligger under. Vi tycker lite att vi bör belönas för vårt engagemang genom en vinst. Det tycker vi faktiskt.

Sedan vet jag inte riktigt, men de där "proffskommentatorerna" i halvtid, hur proffsiga är de egentligen? Jag menar, tips som "Ge inte de engelska anfallarna för mycket utrymme" och "Spela mer offensivt", det hade ju till och med jag kunnat räkna ut. Är det inte ganska basic? Jag bara väntar på kommentaren "Det vore ju bra med lite fler mål från det svenska laget". Men alltså, själv tycker jag liksom mest att bollen är rund, vi har elva spelare på plan och att det nog ändå känns rätt viktigt att markera de engelska spelarna, spela lite mer offensivt och göra ett par mål. Tipsa sportkanalerna om mig. Jag är quite the sportkommentator, I tell you!

P S. Var har jag varit den senaste veckan? Jag har först surat lite över att ingen har kommenterat mina blogginlägg på femtontusen år och sedan åkte jag till Stockholm med lillfisen. Nu vet ni.


En gris vi såg på Skånes djurpark förra helgen. Den säger vov-vov enligt lillfisen.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hallåååååååååååååååååååååååååååååå! JAg har saknat dina inlägg jättemycket ju! Väntar med spänning på Stockholmsupdate.

2012-06-15 @ 22:11:14
URL: http://theantigonish.blogspot.se
Postat av: Yasmine

2-1 ni måste fortsätta titta !!!!

2012-06-15 @ 22:18:00
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Marie H

Då gäller det alltså att kommentera fortare än kvickt för att trygga tillgången av framtida blogginlägg! Förresten, mkt onödigt att ni såg matchen. Skulle det ju sedermera visa sig. Dåååååååligt!

2012-06-15 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!