Dag 28: Något jag inte klarar mig utan

Ni känner mig förstås såpass väl vid det här laget att ni vet att ett av svaren är vin. Vad ni kanske inte visste är att livet utan ost också hade tett sig grått, trist och meningslöst för mig. Jag klarar mig heller inte utan alla säsongerna av Gilmore girls på dvd. Det finns inget bättre en barnfri dag än att lägga sig i sovrummet med fördragna gardiner och se ett par avsnitt Gilmore girls. Jag klarar mig inte länge utan min lilla laptopkompis, och nu har min iPhone kvalat in på listan också. Den gamla androiden kan slänga sig i väggen och gå sönder i miljoner delar. Jag börjar förstå den där läskiga Apple-sekten lite bättre nu.
 
Jag klarar mig inte utan kaffe och troligtvis inte heller utan pizza. Jag klarar mig definitivt inte långt utan mina linser, eftersom jag utan dem är nästintill blind. Jag klarar mig inte utan hårband eftersom jag alltid sätter upp håret. Jag klarar mig inte utan böcker och inte utan nycklar. För om jag inte hade haft några nycklar hade jag inte kommit in i min lägenhet. Dööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!