Androidbloggande

Efter finfint nyårsfirande hos svägerskan och svågern är jag, maken och och dottern nyårsgästerna som aldrig går. Vi halvligger i soffan, gungar Isabelles vagn och pillar med våra mobiltelefoner. När vi är klara med det ska vi äta nyårsrester och sedan ska vi åka hem så att jag kan ägna mig åt att ha ångest inför att jag ska börja jobba imorgon bitti. Det går säkert bra. Eller? Detta inlägg är mest ett testinlägg från androiden. Jag har letat med ljus och lykta efter en blogg.se-app utan att hitta en, så detta sker på något sätt via google. Jag är en teknisk katastrof.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gott nytt och lycka till imorgon! Kram Pernilla

2012-01-01 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!