Hej mitt vinterland! Eller, alltså, nä. Feck off!

Det är hål i mina vita vinterstövlar som jag köpte förra året. Min jacka är för höstig, mina vantar för tunna och min mössa för snoppig. Våra fönster behöver fönstras om och vi har fortfarande inget element i köket efter att någon i höstas ansåg sig berätttigad till det gamla som stod utanför vår dörr i väntan på målning. Min mentala hälsa är lite för dålig för att cykla i snö och min tidsoptimism alltför kraftig för att jag ska kunna hinna med bussar till jobbet. Min hud är för torr, mina läppar för nariga och jag är fortfarande långt ifrån att hitta den ultimata fuktighetskrämen för mitt ansikte (för övrigt anser jag att min hudterapeut bör förstöras). Prisa Gud, snön är här!

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Men hjärtat.

Idominsalva är min bästa vän. I hela ansiktet om vintrarna. Försök du med. Du kommer bli förvånad.

2012-12-04 @ 22:15:31
URL: http://frikadellen.blogg.se
Postat av: Tristessa

Har du provat sånt där vanligt "förbjudet" som nivea i plåtburk eller hellosan? Säg inget till nån hudterapeut om det bara...

2012-12-05 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!