Åter

Ni får ursäkta min frånvaro, men jobbet har lite liksom hoppat upp och gett mig ett oväntat slag i solar plexus. Jag har stressat som en gnet på jobbet och sovit som en koamtös på nätterna, och däremellan har jag njutit av den lilla tid jag får tillsammans med lillfisen. I fredags fick mina kollegor anledning att tro att jag var gravid igen, då jag efter att ha överhopats med en hög av plötsliga arbetsuppgifter varav alla var akuta på ett eller annat sätt, plötsligt brast i gråt framför vår överläkare. Ja, så det är ungefär där vi befinner oss nu. Någon som har ett paket magsårsmedicin att låna ut?

Kommentarer
Postat av: Yasmine

men du ... Omeprazol finns i läkemedelsrummet, funkar fint, jag lovar. Annars, byt jobb ;) det är skönt på VC ;) Hoppas det lugnar ner sig snart hos er. När flyttar ni tillbaka? Måndag?

Svar: Imorgon flyttar vi tillbaka. Det blir säkert bättre då. Eller..?
Johanna

2012-08-19 @ 13:28:43
URL: http://yazesworld.blogg.se
Postat av: Yasmine

Klart att det blir ;)

2012-08-20 @ 12:42:06
URL: http://www.yazesworld.blogg.se
Postat av: emilie

Ska jag fortsätta vara hemma kanske?! Hoppas flytten idag går bra!


Svar: Nädå, det blir bättre när vi kommer på plats. No worries!
Johanna

2012-08-21 @ 07:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!