Endast tomten är vaken

Igår när lillfisen sov middag bestämde jag mig för att göra detsamma. Lillfisen sover ALLTID middag i två timmar. Förutom igår, när världen utanför bestämde sig för att vara lite extra högljudd ned tutor, gastande flyttgubbar och skällande hundar. Alltså orolig lillfis och ingen middagsvila för modern. Idag är jag också magnifikt trött, men vägrar upprepa fiaskot från igår. Vi vet alla att det innebär att lillfisen förstås kommer att sova sött i de två vanliga timmarna. Good old Murphy. Istället för att sova ser jag på en urfånig tv-film som verkar gå ut på att visa så många smala tjejer i sporttoppar som möjligt. Jag försöker att se dem som inspiration inför kvällens joggingtur. De är trots allt roligare än de där förgrymmade Kardashian-människorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!