Ordningen är återställd

Ah, så är då ordningen återställd. Efter att ha ätit gott på Dal Cuore (men om ni ska dit ät för guds skull Osso buccon och inte den hängmörade oxen), tagit ett glas vin på Lilla torg, SOVIT och tagit en lång lat frukost framför Gilmore girls med en lång tidningsläsningssejour var det så änligen dags att hämta lillfisen. Det är underbart att vara ute på stan en lördagskväll och sen få sova en hel natt, men det allra underbaraste var ändå att få se vår älskade lillfis igen. Så cheesy har man blivit sedan man blev en huld moder.

Efter att ha ätit vad som kännns som ett ton kinamat är jag nu lite däst och tänker lägga mig ner i soffan och dricka te. Man hade kunnat tänka sig att jag skulle sätta mig ner med femton böcker och maniskt börja skriva på den hemtenta som lades ut på studentportalen idag, men det tänker jag alltså inte göra. Nejnej.

Back in business

Kommentarer
Postat av: frikadellen

När jag har varit på stan om aftonen och kommer hem sent blir jag tom GLAD när min lilla plutt väcker mig blott en halvtimme senare och är ledsen. Bara för jag blir så glad att ha en anledning att plocka upp henne!

2012-04-01 @ 20:55:30
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!