B&B

Jahapp. Så var den då slutligen inlämnad, den med blod, svett och tårar impregnerade hemtentan. Nu är det snart dags för nästa uppgift, men jag tror att det blir lite välbehövlig paus innan jag påbörjar den.
Medan lillfisen och maken vilar middag sitter jag och förbereder mig inför arbetsdagen med en kopp kaffe och försöker motivera mig att gå och ta en dusch.


Det här har ingenting med någonting att göra, men vem lyssnar egentligen på de här gynnarna? Plötsligt är de med överallt och det är så sorgligt att de ska sluta spela ihop. Men, alltså... vilka ÄR de egentligen? Vem lyssnar egentligen på The Soundtrack of Our Lives? Egentligen? Är det bara jag som inte kan nämna en enda låt de har gjort? Och handen på hjärtat, kolla in dem riktigt, riktigt noga, är de inte bara ett gäng förbaskat pretentiösa gubbar med Björn- och Bennykomplex? Jag vill inte döma någon, inte alls (bortsett från att jag gärna och ofta dömer både den ena och den andra hårt, glatt och skoningslöst), men ska det inte bli rätt skönt att slippa dem?

Kommentarer
Postat av: Tristessa

Många från Göteborg tycker jag allt brukar lyssna på dem.

2012-04-21 @ 15:03:41
URL: http://tristessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!