Palsternacksursäkt

Inte anade jag att det fanns så stark kärlek för palsternacka hos folk. Känn er ej förolämpade. Min kulinariska höjdpunkt är en renskavstjosan, och därefter lagar jag mestadels rostat bröd eller makaroner. Jag vet att man inte LAGAR rostat bröd, men jag måste få säga så eftersom jag inte lagar så många rätter överhuvudtaget.

Idag är Isabelle klädd som en mimare. Jag muntrade upp outfiten lite med en rödvit dregglis. Det börjar verkligen bli dags att tvätta.


The Lidfors family igårkväll. Vid det nya matbordet som inte tar upp tre fjärdedelar av köket. Tadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!