Mimaren, rosa hästen och hönsen

Alltså, det var ju lite konstigt av mig att skriva att Isabelle var klädd som en mimare och sedan inte visa en bild på det. Så nu tog jag just en bild på det, så att ni skulle få se. Det vara bara det att hon var så vanvettigt upptagen med att äta upp sin bok med djur på landet, som för övrigt innehåller en rosa häst, så det syns liksom inte riktigt att hon ser ut som en mimare. Iallafall så gör hon det.


Alla hönor hon sett är vita, och det är från dem äggen kommer. Det har man ju koll på. Alltid bra att hålla lite extra säkerhetsavstånd till hästar. Onda djur, de där hästarna, rosa eller ej. Trampar på folks tår och whatnot. Bäst man håller sig undan.

Idag tog maken morgonpasset, och fick således sin fria timme på eftermiddagen. Eller, vad som skulle visa sig bli tre fria timmar. Dottern somnade så fort vi lämnat lägenheten, varpå jag förpassade min lekamen till biblioteket där jag plöjde igenom fem olika föräldratidningar under den tid dottern sov. Sammanfattningsvis är alla barn olika, sittvagnen ska vara vänd så att barnet kan se sin förälder, och många människor som sitter på tidskriftsavdelningen luktar väldigt illa. Det är ungefär de slutsatser jag kunnat dra av eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Undrade just om den där mimaroutfiten - hur det nu stavas..

2011-09-14 @ 18:01:06
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Malin

Är inte det den boken hon fick av mig? Kul att den kommit till användning :-)

2011-09-14 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!