En potentiell katastrof


Maken sticker till jobbet med orden "När den har kokat ner lagom och svalnat så lägger du bara över den i plastpåsar". Alltså, vi brukar ju göra den tillsammans, men alltid lite under makens överinseende. Nu är jag ensam med all denna bolognese och är väldigt rädd för att bränna den i botten. Jag har redan rört i den fem gånger och maken har bara varit borta i en halvtimme. Jag har också stänkt ner mig själv med Bolognese. Och lite på golvet. Det kommer nog att gå bra det här.


Kommentarer
Postat av: Mormor Isa

Jag torrkokade en 13 liters gryta med "puttrande" klar grönsakssoppa en gång (för mindre än fem år sedan)... och jag anser mig vara bra på att laga mat(vanligtvis) och det där att glömma på balkongen har jag också gjort, blev så förtvivlad att jag struntade i att ta in den på månader...vågade nog inte fast det var nog vinter men jag glömde den först i en vecka...

2011-09-27 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!