Att dricka eller inte dricka

Varit uppe varannan timme för andra natten i rad. Förutom under morgontimmarna, då maken efter att ha tagit sig en titt på mina desperata och rödsprängda ögon bestämde sig för att avlösa mig så att jag kunde få fyra timmars sammanhängande sömn för första gången sedan förrförra natten.
Nu frågar jag själv, så jag lovar att inte bli arg på svar som jag inte gillar, men hur är det egentligen med kaffe och amning? Eftersom alla dagar flyter ihop har jag dålig koll på hur de nätter som fisen inte sover hänger ihop med eventuellt intravenöst kaffedropp som pågått under dagen. Vissa säger att det inte alls påverkar och andra säger att det har jättestor inverkan. Någon som har några goda råd? Känns för tillfället lite som moment 22 eftersom sömnlösa nätter uppmuntrar till ökat kaffeintag. I värsta fall får jag väl öka dosen av motion för att bli piggare, men sådana drastiska åtgärder vill jag egentligen inte ta till förrän jag har testat allt annat.

Dagens utflykt går till MediaMarkt för inhandling av diskmaskin. Good times!

Kommentarer
Postat av: Yaze

om det tvistar de lärde fortfarande tror jag ;) testa dig fram och se vad som händer. Håll ut, det vänder snart! kram kram

2011-06-28 @ 12:28:29
Postat av: Anonym

Jag har nyligen fått lära mig att nypotatis och jordgubbar ska vara extremt hårtsmält och kan ge magont både när man amma och ger det till små knoddar direkt.

Men du får söka vidare efter källan! Lycka till! Kram

2011-06-29 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!