Pensionärsvanor som lönar sig

Det fiffiga med att gå och lägga sig klockan 22 en fredagskväll är att man då vaknar pigg som en lärka klockan 7.00 på lördagsmorgonen. Känner inte riktigt igen mig själv, men just nu passar det rätt bra ihop med det övriga schemat i livet. Färdigfrukosterade klockan nio på morgonen åker vi nu till Bauhaus (blääääääääääääääääää för Bauhaus! Efter detta ska jag inte sätta en fot på stället på flera år.) för att köpa färg. Färgen ska sedan blaskas på köksstommarna, för att vara redo för att våra nya finfina köksluckor anländer och monteras på på måndag.
Målade köksstommar+ nya köksluckor= uppackade flyttlådor= start på inredning av barnrum SNART. Jag tror att det börjar röra på sig och att det kanske syns ett slut på att leva i ett halvfärdigt hem. Fast jag får nog vila lite middag om några timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!