Tönt med basker

Maken ser på den där töntige mannen på Discovery. Ni vet han med basker på sned som roar sig med att experimentera med att skjuta kycklinglik på rutor och som får mitt blodtryck att öka märkbart enbart genom att visa sig i tv. Dottern sover. Hjälpligt. Efter att ha varit sjuk i helgen är vi tillbaka på ruta ett vad gäller nätterna. Natten till idag åt hon två gånger och fick sova i vår säng eftersom hon ungefär var tionde minut gav ifrån sig ett läte som krävde åtgärd. Halvfyra sparkade hon maken ur sängen genom att lägga sig på diagonalen mellan oss. På den vägen är det.

Nu gör tönten med basker på sned något oerhört äckligt med en ruttnande gris. Jag tror att det betyder att jag ska gå och lägga mig. Hade mått bra av en betablockerare. Eller amnesi. Med tanke på den baskerbeklädde alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!