Svar från Hemglass

Hej Johanna,

 

Det är jag som är Chef på Hemglass i Malmö och jag har haft kontakt med Anders Bengtsson angående ditt ärende. För att vi lättast ska hitta en bra lösning så kommer vi att vrida ner signalen på just ert stopp, för att minska risken att er dotter vaknar.

 

Återkom gärna direkt till mig om inte den lösningen fungerar, då ska vi titta på om vi kan ändra tiden på just ert stopp och ta det innan ni lägger er dotter.

 

Med vänliga hälsningar

Sebastian Persson

Hmm... är det nu man ska ha dåligt samvete för att man eventuellt varit en smula barsk i tonen? Ni kan hädanefter kalla mig för crazy mommy. Hihi, "mitt ärende", jag dör!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Men herregud så gulligt! Jag har minsann aldrig fått någon respons. Nu gillar jag genast Hemglass l i t e bättre. You go girl!

2011-12-09 @ 15:58:30
URL: http://www.theantigonish.wordpress.com
Postat av: Yasmine

hahahaha

och jepp, visst är den schnajsig? du får beställa en när du kommer.

2011-12-09 @ 16:44:18
Postat av: Henrik

Haha! Uuunderbart! Vi får väl se... Annars blir nästa steg att ta hem en bullermätare. Buller utomhus får nämligen inte övergå 75 decibel enligt miljöförvaltningens regler och det får inte heller skapa en bullernivå inomhus över 25 decibel. Så om Hemglass signal gör att ni får mer än 25 decibel inomhus, så bryter den mot miljöförvaltningens regler, och då har du ju ännu mer fog för din klagan... ;-) Heja!

2011-12-09 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!