Ost!


Här har vi fortfarande på oss pyjamas och det övas för fullt på krypning. Jag har en känsla av att det inte kommer hinnas med så mycket bloggande när hon väl greppar kryptekniken.

Ostbuffén på St Marcus vinkällare var allt jag hade kunnat hoppas på. Det var tyvärr de andra bufféerna också, så till min stora förargelse kunde jag inte äta min egen vikt i ost så som jag hade planerat. Sorgesamt nog fick jag också helt lämna efterrättsbuffén åt sitt öde på grund av extrem mättnad. Idag känner jag mig lite däst. Maken är iväg och hjälper en kompis att flytta och jag och dottern funderar över vad vi ska ägna dagen åt. Oavsett vad kommer det att konsumeras mycket kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är en sån liten darling!

Synd på efterrättsbuffén...

2011-12-04 @ 11:02:08
Postat av: nina

Hmm, det där ser bestämt ut som krypning. Julafton kanske, eller innan?

2011-12-04 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!