Ett halvt inlägg

Idag väntar vi i spänd förväntan på att maken ska komma tillbaka med den sedan en månad tillbaka försvunna familjemedlemmen Den grå häxan. Den grå häxan är vår bil, som efter en tur till Mellbystrand för en månad sedan bara gav upp. Suck, sa den (inte), och sedan vägrade den starta. Tiotusen kronor och en månad senare ska den så äntligen återbördas till oss idag. Vi är mycket uppspelta och ska fira det hela med en tur till Ikea. För ett par år sedan hade man kanske firat med en klubbrunda och en limpa cigaretter, men nu firar man med en tur till Ikea, nya rullgardiner och en köttbulle-lunch.

Om det här blogginlägget på något vis ser konstigt ut är det för att jag bara kan se den vänstra halvan av det. Blogg.se håller på med en av sina umptielfte omändringar, som kan innebära lite vad som helst, så då får man stå ut med att bara se hälften av vad man skriver. I mitt fall tror jag att det kan resultera i en hel del slarvfel, eftersom jag ständigt trycker fel på tangenterna när jag skriver och alltid måste läsa igenom det jag skrivit innan jag publicerar det. Spännande, detta!


Visst kan inte det där känselsprötet högst upp på, jag vill säga myran, lossna och fastna i Isabelles hals?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!