Verkligen inte

Jag älskar ju alla möjliga slags utröstningsprogram, Idol varandes det främsta av de främre. Som uppvärmning inför kommande Idolsäsong tittar jag nu på True talent, ni vet det där programmet de har gjort reklam för sedan jag var höggravid, men som inte hade premiär förrän i tisdags? Och ja, jag vet, jag vet att jag ofta hetsar upp mig och stör mig alldeles för lätt på människor, men nu kan jag inte låta bli att säga det längre:
Den där bruden, vem är hon? Ja, jag vet att hon sjöng någon lam låt om någon förbannad desperado i melodifestivalen tidigare i år (hur ofta träffar man förresten på en desperado? Nä, jag menar det!), men vem ÄR hon? Och varför, varför i hela fridens namn har hon den där förbannade gluggen mellan framtänderna? Säljer hon inte tillräckligt med desperadolåtar för att ha råd att gå till tandläkaren och fylla igen det där hillbillyhålet? Glugg mellan tänderna är INTE charmigt. Om man inte tänker sig att det är någon slags Eminems mamma-charm, men annars not so much. Och så står hon där och gör samma jävla pillande i håret-rörelse varje gång någon av hennes adepter står på scen. Hon tar båda händer, lyfter upp håret, för det är lockigt och på sitt fiffiga sätt ska hon omärkligt skapa mer volym i det, gapar, släpper ner håret, som nu är mycket luftigt och fluffigt, och sätter därefter händerna för den gapande munnen. Göingedialekten hjälper ju inte precis hennes sak. Hon är JÄTTESTÖRIG!

Hade det här varit lågstadiet hade ni nog trott att jag är kär i henne. Tur att det inte är lågstadiet. Är det bara jag som finner att vissa människor kryper under skinnet på mig, och inte på ett bra sätt? Har ni några exempel? Eller borde jag helt enkelt slappna av och ta Pernilla som hon är med glugg och hela härligheten? Eller kanske sluta titta på True talent? Det HADE varit skönt att slippa se Tommy Körbergs massivt fula glasögon, nu när jag kommer att tänka på det.


Bild från m-magasin.se. Glugg!

Kommentarer
Postat av: Tristessa

Jag vet inte riktigt vem hon är men känner mer till hennes man, Dregen, men det säger ju inget om vem hon är, egentligen. Fast jag tycker gluggar är charmiga :-)

2011-08-29 @ 01:43:25
URL: http://tristessan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!