Dagen i bilder. Och text.

Borde inte jag sova? Jo.
Såhär har dagen varit:


Presenthögen från mina fina kollegor. De finaste grejerna ligger överst och var en privat present från pyssliga Yaze. Supersnygga filtar och dregglisar som lätt kvalar ut POP-filten vilken dag som helst. Dessutom finfina pyjamasar, badleksaker och badbyxor som man kan bajsa i. Nu är frågan vad Isabelle ska ha att bada i.

När jag kom hem installerade vi den här:

Och när jag säger vi så betyder det att maken och K-A installerade den och jag kom ut efter en och en halv timme (när de äntligen fått in den) och frågade om de inte kunde höja den så att den gick kant i kant med skåpet till höger. Men det är ju också installationshjälp tycker jag. Möttes av en, tycker jag, ganska otacksam och okonstruktiv tystnad. När alla inblandade fått mat (som maken lagat) gicks det med på att diskmaskinen eventuellt borde höjas lite. Misstänkte hela tiden att det var en blodsockerfråga.

Imorgon kommer fina svägerskan, svågern och systersonen på ärtsoppemiddag för att planera Isabelles namngivningsceremoni som går av stapeln på lördag. Önskas ett foto på ärtsoppan i bloggen?

För övrigt, fortfarande ingen bebis. Inte så vitt det inte hänt de senaste fem timmarna iallafall. Vi fortsätter vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!