Vinterstövlar be gone!

Inga värkar. Ingen vattenavgång. Däremot har jag utvecklat något slags karpaltunnelsyndrom. Iallafall enligt självdiagnostisering på nätet.

Idag ska jag försöka pressa ner mina feta fötter i mina ballerinaskor från Benetton. Vinterstövlarna må vara effektiva kylavstötare, men vad gäller att avstöta värme lämnar de fortfarande mycket övrigt att önska. Hur gravid jag än är kan jag nu inte längre utsätta min omgivning för dessa malätna, fula och stinkande vinterstövlar, oavsett hur bekväma de är. Ikväll ska vi påskgrilla på vår takaltan. Tänker minsann inte sitta och rulla tummarna i väntan på någon bäbis. Visste ni förresten att man blir fulare och fulare för varje dag man går över tiden? Nähä. Men det blir man iallafall.


Blä!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men hallå. Har du redan glömt vad jag sa till dig igår!?!?!? Du är jättefin!!!! Mycket snyggare än jag var. Kram till er alla tre.

2011-04-21 @ 10:49:26
Postat av: Malin

Foppatofflor får du använda precis som alla andra lite lätt rotunda svenskar. De ska vara väldigt bekväma sägs det. Kan med stolthet säga att jag aldrig använt några.

2011-04-21 @ 10:59:59
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Smugglosmurf

Du är snäll, men detta svullna ansikte kräver mer och mer smink för varje dag. Och stövlarna talar ju sitt eget tydliga språk. Förresten såg jag inte dig annat än überfräsch under din graviditet, så det så! Kram på er!

2011-04-21 @ 11:00:37
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan dessutom tillägga att jag inte tror att du är det minsta ful.

2011-04-21 @ 11:01:59
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: viola ohlsson

Jag lider med dig. Skall du lån ett par sandaler?

2011-04-21 @ 13:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!