Bäbis?

Ni tror säkert att jag åkt in till KK och fött barn sedan sist. Det har jag inte. Jag har en pregnant mage som är större än någonsin, och det verkar inte som att den här bäbisen någonsin tänker komma ut. Alternativt är det hela något slags practical joke på min bekostnad. Ett väldigt intrikat practical joke som sträcker sig från fabrikör av graviditetstest till personalen på MVC. Jag vet inte riktigt hur de gör med viktuppgången dock. Visst äter jag mycket, men att gå upp 20 kg är ändå rätt mycket på nio månader. Annars är jag fullt på det klara med att både hjärtljud och ultraljudsbilder är någon slags fejk och att alla barnmorskor skrattar bakom ryggen på mig.

Jag är på så uppgivet humör att jag inte ens orkar ta mig för någonting. Tycker ändå att dagarna sedan BF har gått ganska snabbt, men igår var det precis som om någon skruvade på en slags slow motion-knapp och nu går allt i just slow motion. Idag har vi pillat iordning barnvagnen och jag har suttit och rullat den fram och tillbaka och försökt föreställa mig hur det är att ha en bäbis i den. Om den någonsin kommer ut då vill säga.


Kommentarer
Postat av: Kikki

Darling! Den kommer när den kommer. Mitt tips är att kioska choklad och lakrits och säla i soffan framför "How I met you mother" och kanske ibland en liten promenkix för att hålla flåset aningens i gång. Alternativt kan du ju komma hit. Jag kan hämta dig om du vill. Kram!

2011-04-16 @ 20:16:16
URL: http://theantigonish.wordpress.com
Postat av: Yasmine

håll ut =) bebis kommer när han/hon känner sig redo och när den sen börjar kräla runt på golvet kommer du se tillbaka på den här tiden som lugn och skön :) och ibland t om sakna den

2011-04-16 @ 21:06:37
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!