Speciell

Jag är speciell. Enbart ca 2 av 100 kvinnor går över 42 veckor enligt säker källa på nätet. Välkomna till vecka 42 dag 1 utan resultat. Hinnsvepning, schminnsvepning- inget har hänt. Och jag som har haft underlägg under mig överallt utifall att vattnet skulle gå. Inget vatten har gått. Idag åker vi till Halland för lite tröstbesök hos kusin K med make och terrorister och imorgon är det dags för besök nr 2 på Prenatal.

Visste ni att man tekniskt sett, om bäbisen mår bra, kan gå upp till vecka 43 utan att föda. Det händer 1 på 1000. Jag är ju redan bevisat speciell i 2 av 100-klassen, så varför inte köra på att vara riktigt promillespeciell? Har någon något gammalt jag kan dra över mig?

Kommentarer
Postat av: Yasmine

jo men visst har jag det. välkommen in i min garderob, den är full med gamla saker

2011-04-24 @ 14:32:58
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!