Järn

Till slut insett att mina eftermiddagslurar troligtvis beror på uselt Hb och köpt järntabletter. Är magiskt trött varje eftermiddag och det känns som en mycket bra idé att ha ett normalt Hb-värde när förlossningen väl får för sig att starta. Nu är det högdos-Niferex i kombination med färskpressad apelsinjuice som gäller.

Igår var en av svägerskorna här och utsatte oss för fotograftortyr (jag hatar att vara med på foto och spänner varenda muskel i ansiktet när någon tar foto på mig), men resultatet blev överraskande bra. Litet smakprov:

Förresten har Ebba fortfarande inte fött och hon skulle ha fött förra helgen. Illavarslande. I värsta fall kan jag vara gravid i tre veckor till. Känns som tre år till. Är kanske elefantbäbis som inte kommer att komma ut förrän nästa sommar...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!