God tid?



Tur att maken är så duktig på att baka bullar nu såhär när jag på mitt sedvanligt klumpiga vis helt har negligerat att man kanske skulle anmäla föräldrapenningdagar för att få några pengar i slutet av månaden. DEN HÄR månaden då alltså. Det visar sig att jag och Försäkringskassan har olika åsikter om vad "vara ute i god tid" innebär. För mig är det två veckor, för dem fyra. Där fick jag svaret på varför man kanske skulle gått på en sån där informationsträff som de anordnar.

En annan fundering: Om jag ljuger lite, kan jag få den där arga snickaren att renovera vårt badrum då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!