Sju dagar

Efter lite halvslösurfande under kvällen hittade jag idén nedan, som jag känner att jag ska försöka engagera mig i de kommande sju dagarna. Eftersom jag just för tillfället är väldigt upptagen av att äta på min djungelvrålsklubba samt titta på René Nyberg på tv så sätter jag troligtvis igång imorgon. Som närmre förklaring (om behov finns): Under sju dagar ska jag på ett spetsfundigt sätt behandla ämnena nedan ett efter ett.


Detta är de ämnen som skall behandlas

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Detta är mina största pet peeves.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!