Iiiiiihh!

Idag vill jag bo på en flotte som från början ser ut som en rostig hög av bajs och bråte, för efter enbart ett och ett halvt år, en skilsmässa, samt 300 000 kronor senare har bajshögen förvandlats till ett drömhem. Vad är det för fel på mig? Måste sluta titta på det där jäkla programmet...

Just nu fascineras jag av Top Model. Jag är lite orolig, för brudarna har inte skrikit IIIIIIIH på över 45 sekunder. Måste vara en plötslig kollektiv depression, för i vanliga fall är det hands down det vanligaste lätet. De tjejer som anser sig mogna utstöter iiiih-et gissningsvis en gång var femte minut, medan de andra utstöter en vansinnig mängd iiihn under en timmes tid. Jag har lärt mig att det är kutym att alla skriker iiiih när Tyra Banks oväntat visar sig, samt när Tyra har lämnat ett Tyra mail. "Tyra mail" måste för övrigt skrikas ut med en decibelnivå på ca 145. Man måste även skrika och hoppa okontrollerat när det visar sig att man ska åka till ett annat land.
 
Vad gäller kritik mot Top Model är det samma regler som gäller som vid kritik mot egna familjemedlemmar och hemstad: Jag får kritisera hur mycket jag vill, men ingen annan får göra det. När Peter stör mig med ett utskriket "TYYYYRA MAIL" möts han av en iskall blick och brukar därefter få lämna rummet om han inte kan utlova tystnad under återstoden av programmet. Jag gillar helt enkelt att titta på vackra människor, och majoriteten av program där en röstas ut i slutet tycker jag är toppenprogram (undantag är Robinson, Bonde söker fru, Ensam mamma söker och säkert något till som jag har glömt).



Kommentarer
Postat av: Kattis Korv

Vissa tittar på Top Model - andra på samhällsdebatterande program om aktiv dödshjälp. MOHAHAHA!

2010-05-24 @ 21:26:22
URL: http://metrobloggen.se/kattiskorvapa
Postat av: Smugglosmurf

Top Model vann med liten marginal.

2010-05-24 @ 21:46:42
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/
Postat av: Kitty

Instämmer! Kan man inte vara tyst får man inte vara med och titta. Top Model rockar!

2010-05-25 @ 08:05:38
URL: http://antigonish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!