Kiatorp


Detta är utsikten jag just nu har framför mig. Sitter i svärförädrarnas hus i skogen i Småland och väntar på att köttet ska bli färdiggrillat. Enda negativa delen är myggen. Jag har någon slags konflikt med mygg. Dels gillar de specifikt mitt B-negativa blod och dels gillar mitt blod inte myggen, så normala myggbett blir stora berg av kliande massa på mig. Har smort in mig med "Mygga", tydligen en doft de inte gillar.

Ikväll hoppas jag på god mat och därefter massor av kortspel.
Luften i Småland brykar vara mycket tröttande, så här ska jag återhämta mig efter allt tungt nattarbete.

Hår av Hin har tjurat under baksätet i bilen under de tre timmar det tog att köra hit, och hon har precis fegat sig ett par meter ut på verandan. Annars verkar hon trivas nästan lika bra som vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!