Bilder


Aslan äter välkomstmål efter att nästan ha dött på vägen upp.


Jag försöker döda getingar med blicken. Det gick inte.


Aslan lämnar sin otrevliga personlighet hemma och är trevlig i Kiatorp.


Moahaha! Döda getingar! (Känner hur universums största djurvän sätter ytterligare en nål i voodoodockan.)


Regnaktiviteten Wii-bowling.



Lite bilder från denna turen till Kiatorp. På bilden ovan står jag faktiskt i hällregn, men regnet hade otrevligheten att inte synas på bild. Påminnelse till mig själv nästa resa: Packa långbyxor. Har frusit som en gnet i mina shorts. Även, det här årets hittills största vuxenpoäng. Jag glömde min tandtråd hemma. Och har saknat den! Det andra jag gjorde när jag kom hem var att använda min tandtråd. Sorgligt rent.

I Skåne skiner solen och jag och maken tvättar för fullt. Vi har lösa planer på att masa oss ur hemmet, från Malmö för en sommarkortstur till Helsingör via Helsingborg. Känns konstigt att påbörja ledig vecka nummer två. Har haft en veckas semester under våren samt en veckas ledighet efter nattarbetet, men det känns som att man bryter ny mark när man inte behöver gå till jobbet efter sju dagar. Jag tror att jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Crazy Catlady

Vad var det första du gjorde?

2010-07-26 @ 19:35:17
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Smugglosmurf

Packade upp.

2010-07-26 @ 20:28:45
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!