Courtyard Stockholm by Marriott. Och räkor.


Ovan ser ni en halväten räkmacka som jag fick till middag igår. Observera HALVäten. Sällan har jag skådat en sådan mängd räkor på ett och sama ställe. Ironiskt nog inbeställd eftersom jag inte var så hungrig...



Ovan bor vi två dagar framöver. It's very good shit. Courtyard Stockholm by Marriott på Kungsholmen. Vi bortser tillfälligt från att Marriott tidigare varit mina arbetsgivare i London (The Renaissance London Gatwick Hotel) och betalade riktiga slavlöner och hjärntvättade oss i att kunden alltid har rätt, samt hur man bäst fjäskade för dem. Fjäsket känns iochförsig rätt relevant nu när vi är gäster, så stryk den där sista biten.

Nu ska vi strax möta upp med moderskapet som bjuder på middag på restaurant Kungsholmen. Moderskapet har hela dagen insisterat på att jag ska spöka ut mig i någon konstig tantklänning bara för att det är karibiskt tema på morgondagens fest. Själv ska hon ha en fin svart klänning, men JAG ska ha en ful disktrasa på mig, bara för att det är kul. I think not. Hoppas för övrigt att den klänning jag har med mig fortfarande passar. Semestern har satt sina spår i form av bilring som är föga smickrande.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

ha! den bilringen lär ju vara obefintlig så den tror jag inte på :)

2010-08-14 @ 10:08:48
URL: http://yazesworld.blogg.se/
Postat av: Elna

Precis! Du snackar i nattmössan, jag har minsann inte sett nån bilring! Oh ljuva marriott-minnen, du får extrapoäng om du lyckas få en anställd att sätta sig på huk framför dig och prata lågmält och fjäskigt, i likhet med en viss Musse Pigg...! =D Hoppas att ni har underbart roligt ikväll, kram!

2010-08-14 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!