Molnets guldkant

Det där med att jobba natt är ju inte odelat negativt. Just den här helgen skördar jag till exempel frukterna av nattjobbet med fyra lediga dagar, varav tre spenderats i ett hus vid ett träd vid en sjö. Här badar vi, matas med god mat och drar Isabelle på en plasttraktor runt huset tills våra händer blöder. Jag agerar avlastare åt övriga deltagare genom att upplåta min kropp till skogens mygg (same procedure as last week). Det var ju därför jag valde att jobba natt! Det kom plötsligt tillbaka till mig. Inte på grund av just myggen då kanske. Mer det andra jag nämnde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!