Negerkung eller bukfetma?

Vi ser rätt mycket på Pippi Långstrump här hemma. Jag kanske är hjärntvättad. Eller så är det en kvarlevande idoldyrkan efter Beppes godnattstund. Oavsett vilket så känns det eventuellt rätt korkat gjort att yttra mina tankar högt till maken under kvällens Pippi-sejour. Men är det verkligen bara jag som tycker att Pippis pappa ändå är rätt het? Är det för att han är negerkung? Eller är det de piercade öronen? För det bara kan inte vara bukfetman och det ovårdade skägget. Det kan inte vara det. Jag kanske ska snacka med Prusiluskan. Hon gillade honom också. Fast hon är ju, som maken mycket riktigt påminde mig om när jag försökte försvara mig, "karltokig".


Kommentarer
Postat av: Bis Sis

Även jag är svag för Beppe-typen:)

2012-12-02 @ 13:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!