Manboy, not so much

Såhär på måndagsmorgonkvisten sitter jag och utbildar lillfisen i de den goda musiksmaken. Idag täcker vi Matchbox 20. I lördags satte jag på Eric Saade. Det var inte så mycket utbildning som det var jävligt dåligt humör på fisfronten, varpå jag ville fjäska med dagismusik. Snacka om ur askan i elden. När jag satte på Manboy av Eric Saade sa fisen högt "Nej! Nej! Nej! Nej!" och när jag försökte få henne vänligare inställd genom ett par danssteg protesterade hon alltmer högljutt tills jag bytte musik. Det var bara att inse att Saade inte föll väl ut. Så nu kör vi igenom 90-talsklassikerna, vilket gläder mig outsägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!