Nej!

Idag regnar det och regnet ackompanjeras av en mycket missnöjd dotter som trots sänggående klockan 20.30 igår slog upp sina ögon först 03.30 och sedan 05.20. 05.20 var visst morgon, om än en ganska missnöjd sådan. Fast kan man vara mer än missnöjd vid den tiden på morgonen?

Nu har hon en nej-dag. En nej-dag innebär att allt är nej. Äta är nej. Sova är nej. Vara på golvet är nej. Sitta i knät är nej. För att inte bli alldeles tokig antar jag att jag får se det som en utmaning. Kanske kan hon muntras uppp av lite kyrkligt budskap senare idag. Here's hoping.

Kommentarer
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!



hej! Hitta precis till din blogg :)

Vill du hjälpa mig att rösta på vilken färg till vår vagn? Hade varit super snällt!



Vi har valt en BRIO GO, så nu är det färgen - BLÅ el RÖD. Hade varit super snällt om du ville gå in o rösta på min blogg :)



http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/brio-go-rod-vs-bla.html#comment

2012-05-29 @ 15:47:11
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!