Dag 13: Det här får mig att må bättre

Maken och lillfisen kommer förstås på en given förstaplats. Annars mår jag bra av att resa bort. Just nu när jag en dröm om en weekendresa till Paris, som eventuellt kanske kan bli verklighet om vi får allting att klaffa. Kanske.
Jag mår bra av att gå ut och äta god mat, av ett gott glas vin, av en bra film (Bridesmaids, så sent som igårkväll. Snuskrolig film! Amerikansk, men ändå inte über-amerikansk.) eller en bra bok. Jag mår bra av att umgås mycket med Isabelle och jag mår bra när jag får ett litet andrum att bara lägga mig på sängen och titta på skräp-tv en timme. Jag mår bra av att träffa vänner och jag mår bra när jag får sova ordentligt en hel natt.
 
Long time, no bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!