Större frihet? Jag vet inte, men den drar definitivt åt höger.

Idag har vi varit och köpt en begagnad sittvagn i Vellinge. Vi var hemskt nöjda ända tills vi insåg att den drar helt vanvettigt mycket åt höger när man kör den. Därefter kom jag på att det inte var särskilt konstigt med tanke på var vi köpte den. Sedan skrattade vi i fem minuter. Eller, alltså, maken skrattade ett "HAHAHA"-skratt. Ni vet när man liksom mer säger hahaha än man skrattar fram det. Om man ska vara petig alltså. Själv skrattade jag på riktigt i fem minuter. Det tyckte jag nog ändå att skämtet var värt. Helt opartiskt.

Faktum kvarstår ju dock att vagnen drar väldigt mycket åt höger. Lite som en trulig kundvagn. MEN, vi har äntligen våra svängbara framhjul. Så, Murphy, nu är det bara att köra på med en helt överjävlig snöstorm med meterhöga drivor. Vi vet båda att du vill.


Det enda rätta sättet att bära med sig något när man kryper.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha - vilket otroligt rolig bild! Cool cat, den där Isabelle.

2012-02-29 @ 03:06:08
URL: http://jiaozi.davidkarlsson.se
Postat av: [email protected]

Haha, lite kul ju. Kan man inte bara justera sån där dragning med att spänna hjulen?...vi har sanna "spännbara" hjul.

2012-02-29 @ 11:13:32
URL: http:///tristessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!