Bah!

Jag surar. Inte för att någon har frågat, men surar gör jag. Mina fina, vita, vackra vinterstövlar från förra vintern är smockfulla med hål. Jag går som en diabetespatient med känselnedsättning bara för att undvika att trampa med hålen i de värsta slaskpölarna och därmed få plaskblöta fötter som resultat. Det enda som händer är att jag ser förbannat skum ut för att jag går så konstigt. Men blöt blir jag oavsett hur jag går. Så igår skulle jag köpa nya vinterstövlar. Det gick bra. Alla är fula och dyra. Jag menar, vem vill inte betala 1600 spänn för ett par fulbeiga vinterskor?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker mig ana ett not-so-found-of-vintern-mönster. Har jag rätt månne?

2012-12-20 @ 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!