Glada minnen

Då jag satt och slösnokade på facebook (ja, jag erkänner att jag är en facebook-snokare) sprang jag på vår gamla mäklares profil. Jag kan meddela att jag fortfarande rodnar när jag ser honom på bild, fast det är över ett år sedan vår lilla... incident. Komer ni ihåg det? Det var fruktansvärt! Om ni har glömt, eller bara vill få er ett gott skratt än en gång, on the house, så kan ni ju kolla in blogginlägget först den 31/8 2010 och sedan den 15/9 2010. Inlägg nummer ett heter "Svettig mäklare" och det andra inlägget bär samma namn som mäklaren ifråga. Japp, det var definitivt INTE bra. Så, kör igång, unna er ett gott skadeglädjesskratt såhär första advent. Det förtjänar ni!

Vi har köpt mossa! Jag har blivit julpysslig och således har Fan nu blivit religiös.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ha ha! Det var roligt, Johanna! Stackars dig :-D

2011-11-27 @ 13:56:30
Postat av: Elna

En mycket stolt vän fäller en glädjetår över denna pysslighet. Plötsligt händer det! ;)

2011-11-27 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!