Efterbilder!

Är ni redo? Är ni redo att se the new and improved badrum? Jaaa!!!! här kommer det:



Fortfarande från 50-talet och ska uppdateras med lite hyllor ovanför toaletten, men rent och fräscht och med the added twist av nytt, rött duschdraperi. Allt detta är no thanks to me, eftersom jag är hopplöst okunnig på allt som har med hemmafixande att göra. Detta är helt och hållet makens förtjänst. Själv har jag 50-talsaktigt tagit hand om dottern istället. 50-talsbadrum, 50-talsfru.

Nu är det dags för babysimsförberedelse. Eftersom bilen fortfarande är hos reparatör sedan förra veckans nervösa sammanbrott måste vi nu GÅ till babysimmet, ve och fasa! Vissa kallar det för motion. Jag kallar det för att bli ännu senare än jag vanligtvis blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!