Son?


Min tjocka lilla ängel. Som alla verkar tro är en kille. Till och med idag när jag hade satt på henne en rosarandig body. Faktiskt inte alla bäbisar som har en massa hår sådär direkt i början av livet ska jag be att få tala om. Träffade på en granne som efter att ha sagt att min son var väldigt söt genast gick vidare till att meddela att hon (eller han, tydligen) hade för mycket kläder på sig och att regnskyddet på vagnen agerade bastu. Never mind att grannen kom ut från torkrummet och tydligen var korkad nog att tro att det var den korrekta utetemperaturen samt att det eftersom det inte regnade i torkrummet troligtvis inte regnade ute heller. Jag älskar grannar som låter en ta del av sina åsikter innan de ens presenterat sig för en.

Idag har maken jobbat och jag och Isabelle har varit i Västra hamnen och fikat med Isabelles namne. Därefter har jag och Isabelle ägnat oss åt sådant som inte gör bakhuvudet platt, det vill säga suttit i bumbostol, flugit flygplan, lekt ståleken och suttit i babybjörnen. Det är ganska utmanande och utmattande att få en bäbis som helst ligger på ryggen att inte göra det. Jag är rätt trött faktiskt. Bäst jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

:) hihi vilka grannar du har! be dem skaffa glasögon, kan man få billigt på smart eye ;) Lilla Isabelle är f ö bedårande.

2011-07-30 @ 23:25:50
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!