Fortsatt halv blogg

Bloggen är fortsatt halv. Vi får göra det bästa av situationen, folket. Fast det blev inga slarvfel igår mirakulöst nog. Idag har jag tagit det förhatliga morgonpasset. Vi har som bekant välsignats med en bebis som tycker att det är ganska lagom att stiga upp runt en sisådär sex- halvsjusnåret. Eftersom jag tar typ vart tionde morgonpass och natten har passerat utan att nappen behövt stoppas i bebismun och täcke över bebiskropp , så insåg jag att det var dags att bemöda sig att gå upp halvsju med dottern när hon vaknade. Helt ok ändå, med tanke på att jag faktiskt fått sova i ett sträck från 22.30 till 06.30. Ingen klagan höres härifrån alltså.

Idag, mellan lunch och gröt, ska vi trotsa stormen och gå in i stan och handla lite julklappar. Bilen svalde förvisso en större del av julklappskassan (tiotusen spänn är ändå en del pengar), men troligtvis ska vi kunna skramla ihop ett par fattiga slantar till släktklappar trots allt. Förra året såhär dags hade vi ju två lägenheter att betala avgift, ränta och amorteringar på, så i jämförelse är detta ändå en rätt fet jul. Denna julen har vi ju bara en lägenhet. Jag känner mig okarakteristiskt positiv idag. Märker ni också det? Udda. Kanske hjärnan har blivit kapad igen. Får se om jag kommer hem med fler rosa klänningar från stan idag.

Döm mig som sagt ej om höger halva av bloggen ser konstig ut. Jag ser den fortfarande inte.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Kan du inte vara ta control och minusknappen om det är själva texten du inte ser?

2011-12-09 @ 13:05:12
URL: http:///tristessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!