Inför lägenhetsvisning







Idag har vi handlat pimpgrejer inför första lägenhetsvisningen som sker imorgon. Ni vet hur man alltid har färsk basilika, lime och chilifrukter hemma? Och hur man alltid fyller på en glasburk med tagliatelle? Så har vi det jämt hemma.

Hoppade även jämfota idag på Malmborgs när jag hittade tidningen Gravidbibel. Ibland suckar jag lite över mig själv, men jag var tvungen att köpa den. 55 spänn kostade den, men jag har ju sparat in en hel massa pengar på att inte dricka vin på åtta veckor.

Alldeles strax går vi på födelsedagskalas hos svägerskan och äter bouillabaise. Nice!

Kommentarer
Postat av: CrazyCatLady

När jag först såg bilden på tidningen så tänkte jag att det var ett lite annorlunda sätt att pimpa lägenheten. Men sen läste jag vidare...:-)

2010-10-03 @ 11:02:30
URL: http://crazycatladyakamalin.blogg.se/
Postat av: Yasmine

ahh det bästa med visning är att man nästan bor i sitt drömhem =)

2010-10-03 @ 16:44:37
URL: http://yazesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!