Varför inte, Murphy?

Idag bär det av till Paris! Jag känner redan hur Alvedon-brustabletterna börjar sänka febern och hur huvudvärken tillfälligt försvinner. För givetvis är jag sjuk. Resan har varit planerad sedan första februari, men varför skulle vi inte alla vara sjuka just denna helgen? Maken började, spred det vidare till mig och igårkväll hördes det fruktade öroninflammationsskriket från Isabelle. Men ska man till Paris så ska man (säger maken. Själv känner jag mig som världens sämsta mor som sticker mitt i sjukan från helvetet). Därför sitter jag nu här och dämpar symptomen med smärtstillande och hoppas att peaken på min sjukdom kom igår och att Isabelles öroninflammationsskrik bara var en vanlig mardröm, så att maken slipper vab och egen sjukdom samtidigt när jag är borta. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!