Rapport från dödens rike

Jag önskar att jag vore död. De senaste tre dagarna känns det som att jag tvättats på 95 grader, centrifugerats i 45 minuter och sedan blivit slängd i väggen med full kraft, likt en blöt trasa. Och det tar aldrig slut. Ur mina kroppsöppningar kommer motbjudande substanser med ursprung från Gud vet var. Jag misstänker att det är mina inälvor som kommer ut. Jag ligger i sängen och feberfrossar och sover om vartannat och undrar när jag ska få vandra vidare till dödens rike så att jag slipper denna plågsamma existens. Helvetet kan inte innehålla lika många plågor. Med ibuprofenets verkan på väg ur kroppen lämnar jag er och önskar er ett liv fritt från kräksjuka. Ingen förtjänar detta öde!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Åh, kram på dig finaste Gizmo!

2013-03-01 @ 18:46:27
URL: http://paminsidadammen.tumblr.com
Postat av: Elna

Åh fy tusan, stackare!! Är det ännu värre idag?? Krya på dig, stor kram!!

2013-03-01 @ 21:47:45
Postat av: Emilie

Så det var det som spökade i onsdags?! Stackare! Krya krya

2013-03-01 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!