Apropå användningen av "anus" till höger och vänster

Oh, förresten, anus är ju ett ganska otrevligt ord att bara hålla på att slänga sig med sådär i tid och otid, men det är faktiskt de onämnbara Filip och Fredrik (ADHD+ ännu, ännu mer ADHD) som har inspirerat mig. Jag tror att det eventuellt är det enda bra de har bidragit med, men jag måste återkomma gällande det. De kan kanske ha gjort en bra sak till precis i början av sina karriärer innan de fick dela programtablån på femman fifty-fifty med CSI-programmen (New York, Miami, bluddiblä, blittan blu och så vidare). Kanske. Nu MÅSTE jag gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!