Jag och Veronica

Jag och Veronica sitter på balkongen och dricker vin med levande ljus. Ungdomsgänget nedanför har just gått hem, så Nobeltorget ligger i fridfull tystnad (bortsett från trafiken från Amiralsgatan).

Idag har jag gått runt med bubbelplast i huvudet efter nattarbetet. Efter två timmars eftermiddagslur kom Thomas och Liv på middag (som jag lagat!). Jag indoktrinerade Liv med Madicken, som hon verkade tycka var mycket spännande. Specifikt kul är det förstås när borgmästaren bajsar på sig i flygplanet. Tycker jag iallafall.

Imorgon tar vi Hår av Hin under armen och åker till Kiatorp, Peters förädrars stuga i Småland. Där ska vi inte gära många knop. Planerar sol, bad i sjön, goda middagar och kortspel med svärförädrarna.

Har idag köpt mobilt bredband, så hoppas att datorn kommer att fungera i veckan.

För er som intresserar er: Solrosen lever och frodas!


Kommentarer
Postat av: Elna

Nämen! Bland alla övriga kvaliteter kan maken alltså även titulera sig Trädgårdsmästare, gött att tipset (gissningen?) funkade.

2010-06-23 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!