Ständigt dessa kaftanklädda män!

Det är nog aldrig riktigt rätt timing för detta, men just nu känns det som absolut världens SÄMSTA timing. Jag har jobbat hela natten och nu ska jag sova. Skönt! Förutom... att när jag stod i badrummet och borstade tänderna så fick jag plötsligt, helt utan förvarning, en Thomas Di Leva-låt på hjärnan. Och jag vet inte ens vilken. Det är den där som han sjunger i lila kaftan. Den går så här: "Lalalalala, ombapaomba ombapaomba, lalala"
Och sen kan jag inte mer. Men den går på repeat i min hjärna nu. Så godnatt då. Hur man nu slappnar av med en kaftanklädd, guttaperkahoppande och vansinneslallande man för sin inre syn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!