Orättvisor

Det ligger något väldigt orättvist i att ha drabbats av så tung träningsvärk att man två dagar efter sin fyrakilometerstur går och ojar sig som en trött och artrosriden 90-åring. Speciellt som jag nu har "kommit igång" och var glad i hågen över att jag skulle ge mig ut på springtur nummer två ikväll. Tyvärr blir det svårt att springa fyra kilometer när det tar tjugo minuter av ojande bara att ta sig ner för fyra trappor. Kanske ska jag ändå sikta på att bli Sveriges fetaste kvinna istället?


Kommentarer
Postat av: tränaren Thomas

Det är ju skönt med träningsvärk, och bästa sättet att bli av med den är att komma ut igen i löpspåret , trust Me :)

2013-01-09 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!